tirsdag 4. mai 2010

BE!

Jeg ber deg som leser dette om å være med på å be om et mirakel.
I natt fikk jeg en melding. En 19 år gammel gutt fra USA som jeg ikke kjenner, men som har felles bekjente med en jeg kjenner, har blodkreft. Han fikk i går vite at han mest sannsynlig dør i dag. Han har derfor dratt hjem for å dø med familien rundt seg. 

VÆR MED PÅ Å BE FOR HAM

Vi vet at ingenting er umulig for Gud! Vi vet at han helbreder mange hver dag! Vi vet at han har all makt i himmel og på jord! Vi vet at han kan reise opp mennesker fra døden! Vi vet at han har makt over liv og død!
Så vær en av mange som nå ber at om det er Guds vilje, at denne gutten skal overleve!

Matteus 12.15:
Da Jesus fikk vite det, dro han bort derfra. Store folkemengder fulgte med ham, og han helbredet dem alle. 

Jesus har helbredet mennesker mange, mange ganger før. I bibelen finner vi mange eksempler. Jeg har selv blitt helbredet og vet at det er mulig! Så ha troen på Gud, for han gjør syke friske!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar